مسئولان باید به صورت خودجوش و با تمام توان در خدمت‌رسانی به مردم در امر گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی حاضر باشند
کد خبر: ۱۰۷۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵ 02 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، آرزو ولی پور درجلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نوشهر ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان کشورمان در حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ گفت: ۳۵ طرح  نیمه کاره کتابخانه‌ای در مازندران دردست اجرا است که  از این تعداد ۱۴ پروژه بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند

وی تصریح کرد:شهرستان نوشهر دارای پنج کتابخانه است ونیز پنج طرح کتابخانه‌ای در دست ساخت دارد، و همچنین ساخت کتابخانه کجور نیز پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی داشته است 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با بررسی مشکل طرح های نیمه کاره درنوشهر، بیان کرد: عدم اختصاص بودجه در چندسال گذشته باعث فرسودگی بسیای از تجهیزات و امکانات شده است.

 وی با قدردانی از  فرماندارانی که دغدغه حوزه فرهنگ و کتابخوانی دارند، افزود: این شهرستان دارای ظرفیت فرهنگی زیادی است و باید درست بهره برداری شود.

ولی پور خواستار همکاری بیشتر با کتابخانه‌های عمومی شد و ادامه داد: مسئولان باید به صورت خودجوش و با تمام توان در خدمت‌رسانی به مردم در امر گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی حاضر باشند.

فرماندار نوشهر نیز در این جلسه از اقدامات بسیار زیبا کتابخانه‌های عمومی و اجرای برنامه‌های فرهنگی که در سطح استان در حال برگزاری است، قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار